• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    the last redhead pics

    Vzpomínáte jak jsem Vám říkala o červenovlasém focení? Vzpomínáte žejo,) Tak tady ho máte. Jak jsem již zmiňovala probíhalo velice hladce, fotografka Martina se mi ozvala přes fb a dva dny nato jsme už lítaly s šátkem po zdejším parku xD Nemusela jsem se vůbec o nic starat, měla jasnou vizi a proto mi sama řekla jaký outfit připravit. Potřeba byly maxi šaty, zrcadlové brýle, svetřík z postu emerald gold a objemná hříva. Šátek a černé minišaty mi Martina půjčila své, nakonec sem si v nich užila snad nejvíc legrace, protože batmanské fotky nebyly rozhodne nic jednoduchého. Ve výskoku, kdy držím rovnoměrně ruce a všelijak s nimi mávám jsem musela držet bradu, výraz a jednu nataženou nohu, užily jsme si tedy kopec srandy xD Já myslím, že fotky se vydařily. Co si myslíte Vy, líbí se Vám?.)
    Fotografka Martina Kovářová je velice milá mladá slečna, je plná nápadů a focení s ní je prostě pohoda. Určitě neváhejte a napište jí na fb, nebo jen sledujte její vydařenou tvorbu ZDE.



    Vzpomínáte jak jsem Vám říkala o červenovlasém focení? Vzpomínáte žejo,) Tak tady ho máte. Jak jsem již zmiňovala probíhalo velice hladce, fotografka Martina se mi ozvala přes fb a dva dny nato jsme už lítaly s šátkem po zdejším parku xD Nemusela jsem se vůbec o nic starat, měla jasnou vizi a proto mi sama řekla jaký outfit připravit. Potřeba byly maxi šaty, zrcadlové brýle, svetřík z postu emerald gold a objemná hříva. Šátek a černé minišaty mi Martina půjčila své, nakonec sem si v nich užila snad nejvíc legrace, protože batmanské fotky nebyly rozhodne nic jednoduchého. Ve výskoku, kdy držím rovnoměrně ruce a všelijak s nimi mávám jsem musela držet bradu, výraz a jednu nataženou nohu, užily jsme si tedy kopec srandy xD Já myslím, že fotky se vydařily. Co si myslíte Vy, líbí se Vám?.)
    Fotografka Martina Kovářová je velice milá mladá slečna, je plná nápadů a focení s ní je prostě pohoda. Určitě neváhejte a napište jí na fb, nebo jen sledujte její vydařenou tvorbu ZDE.



    . 16 Sept 2013 .

    25 comments

    1. Páni, tak to jsou nejvíc boží fotky! Jste obě moc krásné, hezky se oblékáte a skvěle fotíte. Váš blog mě baví pořád víc.:-)

      ReplyDelete
    2. Krásné, ale teda bojím se toho nadpisu, snad se nechceš té šik barvy zbavit?!

      ReplyDelete
    3. Nádherná jsi! Ta první fotka je nejkouzelnější :)

      ReplyDelete
    4. tyjo, ty fotky vypadaj naprosto úžasně!!! :) krásný... :)

      ReplyDelete
    5. Krásné! :)

      http://mijacek.blogspot.cz

      ReplyDelete
    6. ta posledná foto je super! ten vyraz a slnecne okuliare!

      ReplyDelete
    7. Wau :) strašne krásne fotky :)

      http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    8. To je perfektní barva, přesně takové se snažím dosáhnout! :O Jak si ji udělala?

      ReplyDelete
    9. Ou, úžasný fotky všude ti to sluší.. A ty vlasy:O
      www.enarastyle.blogspot.com

      ReplyDelete
    10. Velmi, velmi sluší! Jsem za tuto barvu vlasů, je to sexy a o dost šmrncovnější!! Fakt paráda!

      www.ladykerstyn.blogspot.cz

      ReplyDelete
    11. Naprosto úžasné fotky, moc ti to sluší :)

      ReplyDelete
    12. Co víc říct.. jsi prostě nádherná! :)

      ReplyDelete
    13. Nádherný fotky :)

      Pokud chceš zúčastni se u mě na blogu Giveaway - Výběr ceny je tobě :)!

      ReplyDelete
    14. Krásné fotky ..... i modelka .... Marki

      ReplyDelete
    15. úchvatné fotky, jsi nádherná :)

      ReplyDelete
    16. Panebože, jsi dokonalá! ♥♥♥

      ReplyDelete
    17. jsi strašně krásná! a fotky jsou moc vydařený

      ReplyDelete
    18. Tak takhle barva Ti neskutečně sluší!! Fakt bomba ♥ co bych já za to dala vypadat tak skvěle jako zrzka. Nádhera! Doufám, že se k této barvě vrátíš, má to šmrnc.

      ReplyDelete

    popular posts