• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    BURGUNDY


    Bože ať už ten leden skončí! Učím se teprve na druhou zkoušku a mám dojem, že horší utrpení snad neexistuje xD Uklízím, zastřihávám konečky, bojuju s černými tečkami, přerovnávám skříň, peču, nutně musím aspoň pro propisku do města a nebo koupit chleba xD Sleduju všechny možné i nemožné stránky, večer musím nejmíň hodinu věnovat koupání a v jedenáct bych už měla jít spát, protože je to zdravé xD Přála bych si mít větší vnitřní sílu a silnější hnací motor. Přece je to jen měsíc ne?! Tak se hecni Míšo! xD Oukeeej, jen co to dopíšu , tak na to vlítnu..... ale pak musím jít cvičit, abych nebyla tlustá xD (já= beznadějnej případ=pravda)

    Za tyhle fotky bych Kamile hrozně ráda veřejně poděkovala, protože nápad focení na silnici neměl chybu a naše fotky se opravdu povedly, co myslíte?.)

    Šaty jsem koupila před týdnem v F&F (z 650,- na 160,-), strašně se mi líbí barva a rukávy. Cardigan za 400,- je z GATU, vesta z Aliexpressu (přijdu si v ní dost objemná xD), legíny se švem z dětského H&M (250,-) a zbytek z Primarku.



    Bože ať už ten leden skončí! Učím se teprve na druhou zkoušku a mám dojem, že horší utrpení snad neexistuje xD Uklízím, zastřihávám konečky, bojuju s černými tečkami, přerovnávám skříň, peču, nutně musím aspoň pro propisku do města a nebo koupit chleba xD Sleduju všechny možné i nemožné stránky, večer musím nejmíň hodinu věnovat koupání a v jedenáct bych už měla jít spát, protože je to zdravé xD Přála bych si mít větší vnitřní sílu a silnější hnací motor. Přece je to jen měsíc ne?! Tak se hecni Míšo! xD Oukeeej, jen co to dopíšu , tak na to vlítnu..... ale pak musím jít cvičit, abych nebyla tlustá xD (já= beznadějnej případ=pravda)

    Za tyhle fotky bych Kamile hrozně ráda veřejně poděkovala, protože nápad focení na silnici neměl chybu a naše fotky se opravdu povedly, co myslíte?.)

    Šaty jsem koupila před týdnem v F&F (z 650,- na 160,-), strašně se mi líbí barva a rukávy. Cardigan za 400,- je z GATU, vesta z Aliexpressu (přijdu si v ní dost objemná xD), legíny se švem z dětského H&M (250,-) a zbytek z Primarku.


    . 12 Jan 2014 .

    32 comments

    1. Vypadáš úžasně, Míšo :) Děkuju mockrát a jsem ráda, že se vám fotky líbí :) Vy jste takový modelky, že s vámi se fotí jedna radost )) Jinak s tím zkouškovým mi to něco připomíná :D... Dneska jsem si dokonce dobrovolně vyklidila skříň :D Nechcete zajít v týdnu fotit, abych se nemusela učit? :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. Já myslím, že bysme se na nějakym dnu měly dohodnout! Protože po tom co jsem neudělala matiku, bude tenhle týden peklo a budu potřebovat nějaký rozptýlení :D

        Delete
    2. Ty fotky jsou vážně super :) Šál mám také a boty jsem si zkoušela, ale bohužel už neměli moji velikost :(

      ReplyDelete
    3. Krása, moc povedený outfit. Ty šaty se mi moc líbí.

      R. UltimateChic

      ReplyDelete
    4. tohle je rozhodně tvoje barva :-) moc se mi to líbí!

      ReplyDelete
    5. Po dlouhé době jsem z outfitu fakt nadšená, tohle ti moc sluší.

      ReplyDelete
    6. krásny outfit :)

      andrea-magazine.blogspot.sk

      ReplyDelete
    7. Skvělý, skvělý, skvělý. Moc Ti to sluší! :)

      ReplyDelete
    8. Ty šaty jsou vážně nádherný, štve mě, že jsem je neulovila já :D Ta barva ti opravdu sedí!

      ReplyDelete
    9. úžasný šaty :) a fotky jsou super :))

      ReplyDelete
    10. bože.. ty šaty, náušnice, vesta.. líbí se mi úplně všechno :D vypadáš úžasně ♥ a kamča je šikovná fotografka :))
      co se týká zkouškového - trpím úplně stejně.. jednu zkoušku jsem si odložila, abych měla víc času na druhou.. a teď mám vlastně najednou čas, tak proč nebýt místo učení na internetu :D

      ReplyDelete
    11. Vaše outfity jsou vážně top<3

      ReplyDelete
    12. Moc pěkný, jako vždy :) A pravda, to focení na silnici byl dobrý nápad, vypadá to moc hezky:)
      A co se týká zkouškového, takové peklo jako mně čeká letos jsem ještě nezažila - během jednoho týdne 4 zkoušky, a všechny v němčině, kterou zas tak plynule neovládám. Aaaaaa! :D

      ReplyDelete
    13. Vážne tie fotky vyzerajú skvelo ! :) a ty tiež samozrejme
      PS: myslím že hnaciu silu potrebuje väčšina z nás

      ReplyDelete
    14. S dnešním článekem se naprosto ztotožňuju! Jediný co nemůžu dělat je odcházet do města, je celkem daleko:D co mě překvapuje je, že si zastříháváš konečky, myslela jsem si totiž, že mám nějakou obsedantně kompulzivní poruchu, a že to dělám jen já:D a ty šaty jsou skvělý! musím se stavit do Tesca, jestli tam omylem jedny pro mě nezbyly, ale obávám se, že takový omyl se těm šatům stát nemůže.Vůbec bych je netypovala na ff. No, tak já se jdu tedy zase učit a tobě ať to leze do hlavy!

      ReplyDelete
    15. Na šaty nemám slov..sou úžasný..:))
      http://the-original-world.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    16. Ty šaty jsou super, taky bych je tam nemohla nechat! A jinak - mluvíš mi z duše :-) začala jsem sledovat asi tucet nových blogů a vyklidila půlku pokoje abych se nemusela učit.. a neustále projíždim slevy na asosu atd. a dobrovolně se hlásím o venčení psa :-D

      ReplyDelete
    17. Úžasné šaty a úžasné fotky! :)

      ReplyDelete
    18. Vypadáš úžasně a fotky jsou opravdu povedené:)
      www.enarastyle.blogspot.com

      ReplyDelete
    19. Fotky jsou nádherný! Sekne ti to :)

      ReplyDelete
    20. Nice photos! The cardigam seems warm and the look is so cozy, the color burgundy in the dress is so beautiful.

      Cheers,

      redvelvetclothing

      ReplyDelete
    21. s článkom sa plne stotožňujem, outfit je opäť nádherný

      lapkindressbox.blogspot.sk

      ReplyDelete
    22. krásné fotky, krásný outfit!!

      ReplyDelete
    23. V jednoduchosti je krása a tu to platí stopercentne!!! Fotky sú nádherné, veľmi sa mi páči to rozmazané pozadie..
      DH empire

      ReplyDelete
    24. Skvělé fotky a moc pěkný outfit!

      missbagaholic.blogspot.com

      ReplyDelete

    popular posts