• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    everyday

    Bad hair day? Everyday! Nevím co se mi to stalo s hlavou, nikdy předtím jsem to neměla a teď mě to trápí posledních pár měsíců. Můžete si toho všimnout na fotkách v culíku. Jemné vlasy, které mi trčí z čela, jsou stupidně krátké a nikam nepatří. Taková trapná malá ofinka xD Někdo říká, že mi rostou nové, já si myslím, že mim je někdo ve spánku potají utrhal xD Přece mi nezačnou ve 21 letech růst nové vlasy někdy, kde nikdy nebyly. No takže oblíbený hladký culík jsem téměř přestala nosit, ale když už mě rozpuštěné vlasy lezou na nervy a přece jen je svážu, tak se aspoň máme s kamarádkama čemu smát,)
    Prosím, uklidněte mě a řekněte, že nejsem jediná komu se tahle katastrofa stala xD

    Jinak rolák v oblíbené barvě mi přinesl Ježíšek, kabelku mám ze ZARY, boty mám nové (GATE- 200 ve slevě, takové ty které můžete okopat kdekoliv a kdykoliv), no a konečně aztécký křivák, který naprosto zbožňuju, původně jsem ho na zimu odložila, ale vzhledem k nynějším teplotám, ho zas vracím do hry.)



    Bad hair day? Everyday! Nevím co se mi to stalo s hlavou, nikdy předtím jsem to neměla a teď mě to trápí posledních pár měsíců. Můžete si toho všimnout na fotkách v culíku. Jemné vlasy, které mi trčí z čela, jsou stupidně krátké a nikam nepatří. Taková trapná malá ofinka xD Někdo říká, že mi rostou nové, já si myslím, že mim je někdo ve spánku potají utrhal xD Přece mi nezačnou ve 21 letech růst nové vlasy někdy, kde nikdy nebyly. No takže oblíbený hladký culík jsem téměř přestala nosit, ale když už mě rozpuštěné vlasy lezou na nervy a přece jen je svážu, tak se aspoň máme s kamarádkama čemu smát,)
    Prosím, uklidněte mě a řekněte, že nejsem jediná komu se tahle katastrofa stala xD

    Jinak rolák v oblíbené barvě mi přinesl Ježíšek, kabelku mám ze ZARY, boty mám nové (GATE- 200 ve slevě, takové ty které můžete okopat kdekoliv a kdykoliv), no a konečně aztécký křivák, který naprosto zbožňuju, původně jsem ho na zimu odložila, ale vzhledem k nynějším teplotám, ho zas vracím do hry.)



    . 8 Jan 2014 .

    20 comments

    1. Ja si na tech vlasech niceho spatneho nevsimam:) slusi ti to! Rolak je top!

      ReplyDelete
    2. Podrustani vlasu je naprosto normalni, cely zivot dorustaji nove:-)

      www.changingroom.cz

      ReplyDelete
    3. Veľmi ti to pristane a myslim si si že vlasy nevyzerajú vôbec zle !! ;) :))

      ReplyDelete
    4. stalo se mi to stejny minule leto, strasne me ti stvalo. a teorii jsem mela stejnku, ze mi to nekdo v noci ustrihl. :)
      sukni mam stejnou, diky za napad kombinaci!:)

      ReplyDelete
    5. Nejsem jediná! Moje vlasy mi tohle dělají také, jenže já je mám ještě k tomu hodně kurdnaté, takže mi to stojí všude kolem hlavy a nejde s tím nic dělat... člověk se musí tvářit, že je to schválně, třeba z toho pak uděláš trend a lidi si je budou takhle stříhat schválně. :D

      ReplyDelete
    6. Vlasy v drdolu Ti moc sluší. Buď ráda, že je máš takové. Mohlo by být hůř. Taky bys mohla mít na hlavě vlny, se kterými každé ráno bojuji. :D
      A hlavně musím pochválit outfit. Na poslední fotce Ti to nesmírně sluší. Jsi kočka.

      ReplyDelete
    7. Moje vlasy to dělají taky, dokonce na jedné straně nedrží u hlavy ani když je mám rozpuštěné, prostě trčí a neudělám s nima nic :D
      A ten křivák je nejlepší!

      ReplyDelete
    8. Neboj, nejsi v tom sama. Já to tak mám teda asi celej život, ale ještě se mi to záhadně točí do vlnky - jinak mám vlasy rovný, ale když chci, umím to vyhonit do antének:D

      ReplyDelete
    9. vypadáš úžasně <3 ale problém s vlasama mám úplně stejný! tedy.. s tím rozdílem, že mi dělají "svatozář" celý život :X a taky nikomu nevěřím, že to jsou nové vlasy (na to jich mám totiž dost málo :/ :D)
      a miluju Tvůj křivák :))

      ReplyDelete
    10. Som na tom podobne, tiež mi cez leto začali rásť nové minivlasy a s copom sú čoraz väčšie problémy :D

      ReplyDelete
    11. tyhle minivlásky mám taky, ale až tak poslední rok (že by to bylo vždy ve 21 letech?:D) a taky mě to rozčiluje, hlavně když fouká vítr :D
      A opět ti to moc sluší, podobnou sukni mám taky:)

      ReplyDelete
    12. Zhoršilo se mi to na podzim, po dobarvení, pro vlasy záhul, do kontur nejlépe nesahat a nečesat je hned z kraje, aby se nenamáhaly, mají tendenci se víc vyčesávat, prostě hrozně opratrně s něma zacházet, pevný culíky zčesaný z čela je dost namáhají

      ReplyDelete
    13. isteže rastú nové :D oni rastú vždy a všade, ale v tejto línii je to najviac viditeľné a vlasy sú najjemnejšie, tak to vyzerá, ako to vyzerá :) mám to stále

      ReplyDelete
    14. outfit je úžasný :) a ty vlasy? kamarádce odstává malý trs vlasů v rohu čela, teď už to má tak 5 cm, a když se ptala kadeřnice co to je, tak jí vysvětlila, že se to stává, když je člověk ve stresu, že prostě pramínek vlasů vypadá a roste znovu.. nemusí to ale platit vždycky a u každého..těžko říct :)

      ReplyDelete
    15. Moc ti to sluší a přijde mi, že máš hezké vlasy a navíc krásnou plet! :)

      ReplyDelete
    16. Nádhera! Někdy je to nad síly trefit stejné odstíny. Ta modrá je fantastická.
      www.vanda-styl.cz

      ReplyDelete
    17. Tuhle "katastrofu" mám taky :D všichni mi říkají že takhle podrůstají vlasy malým dětem, tak alespoň nikdy nevyrostem :D a ta bunda je super!

      ReplyDelete
    18. Vypadáš skvělě..:))
      http://the-original-world.blogspot.cz/

      ReplyDelete

    popular posts