• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    CONVERSE


    O bílých Converskách mluvím už dva roky a konečně jsem se dokopala k jejich koupi. Samozřejmě jsem měla mnoho náhražek, jiných bílých letních ťapicek, které ale byly vždy tak odrovnané, že letěly po létě do koše. Upřímně se mi nechtělo dávat tolik peněz za tenisky, kterým moje mamka říká číňanky a neustále mi připomíná, že stály dvacku.
    Mám ale takové pravidlo, když nad nějakou věcí přemýšlím delší dobu, ne a ne ji pustit z hlavy, nejsem si jistá jestli ano nebo ne, tak proste jdu a kupuju xD Když už mi něco stojí za to, uchovávat myšlenku nad koupí déle než týden, tak mi stojí za to ji mít!
    Conversky jsou pohodlné, stylové a nestárnoucí. Jejich koupí nic nezkazíte, v létě je vlastně vubec nemusíte sundavat, jsou totiž dokonalé k sukním i elegantnějším kouskům, vypadají rozkošně a rebelsky,)
    A jak to máte Vy, koupíte raději stejné boty bez loga ALL STAR za tři stovky, nebo si našetříte na nesmrtelné dílo Chucka Taylora?

    PS: krásně kontrastním a energickým fotkám děkuji Kamče.)


    blazer - H&M | top - New Yorker | shoes - Converse | sunglasses - New Yorker | lipstick - Rimmel

    photo by Kamila







    O bílých Converskách mluvím už dva roky a konečně jsem se dokopala k jejich koupi. Samozřejmě jsem měla mnoho náhražek, jiných bílých letních ťapicek, které ale byly vždy tak odrovnané, že letěly po létě do koše. Upřímně se mi nechtělo dávat tolik peněz za tenisky, kterým moje mamka říká číňanky a neustále mi připomíná, že stály dvacku.
    Mám ale takové pravidlo, když nad nějakou věcí přemýšlím delší dobu, ne a ne ji pustit z hlavy, nejsem si jistá jestli ano nebo ne, tak proste jdu a kupuju xD Když už mi něco stojí za to, uchovávat myšlenku nad koupí déle než týden, tak mi stojí za to ji mít!
    Conversky jsou pohodlné, stylové a nestárnoucí. Jejich koupí nic nezkazíte, v létě je vlastně vubec nemusíte sundavat, jsou totiž dokonalé k sukním i elegantnějším kouskům, vypadají rozkošně a rebelsky,)
    A jak to máte Vy, koupíte raději stejné boty bez loga ALL STAR za tři stovky, nebo si našetříte na nesmrtelné dílo Chucka Taylora?

    PS: krásně kontrastním a energickým fotkám děkuji Kamče.)


    blazer - H&M | top - New Yorker | shoes - Converse | sunglasses - New Yorker | lipstick - Rimmel

    photo by Kamila






    . 28 Apr 2014 .

    44 comments

    1. Ty tenisky jsou hezky, ale ta cena prostě ne. Ale taky bych si vybrala bílý, který bych hned zaprasila, protože nemáme od domu cestu:-D

      ReplyDelete
    2. Vypadas nadherne! Kombinace saka s tim trikem je bozska a cervena rtenka ti mega slusi! A ten uces takztez. Conversky vypadaji super, rada bych nejake mela, ale ta cena mi prijde neadekvatni, takze si zadne poridit naplanuju ;)

      ReplyDelete
    3. Prošla jsem si tím stejným. Byly to muka, který nakonec skončily náletem na Reno a výběrem těch nej... A jsou skvělý... A oproti těm za 300 a méně mi teda daleko víc sedí...

      ReplyDelete
    4. Páči sa mi to. Conversky sú super, v bielej sa mi tiež veľmi páčia, len tá údržba ma odrádza :) Inak, prezradíš čo je to za rúž? Krásny odtieň!

      ReplyDelete
    5. Vypadáš neskutečně dobře :-) fotky i outfit se moc povedly :-) palec nahoru

      http://venusisdiary.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    6. Míšo! Opět dokonalé fotky, parádní rtěnka, vážně krása a moc ti to na fotkách sluší! To co ti říká mamka, mně zas říká taťka a slyším to vždy, když mě v mých nej nej nej žlutých Taylorkách vidí.. :D Ať ti slouží!

      www.stories-of-my-kitchen.blogspot.cz

      ReplyDelete
    7. já radši vždycky kupuju conversky než nějaký za tři stovky, protože prostě vypadají líp, mají hezčí tvar a vydrží toho mnohem víc! jo a s tím, že sedí ke všemu máš naprostou pravdu :))

      ReplyDelete
    8. Teda tyhle fotky jsou skvělé!
      http://dawardrobes.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    9. Ahoj,chci se zeptat jak upravit fotky tak aby lícovaly strany fotek na šířku i na výšku :) jako to máte vy holky :)
      Vůbec na to nemůžu přijít (taky mám blog).Prosím jak se to dělá,nějaký photoshop popřípadě název nebo název.Moc děkuji předem! Jste úžasné,ta první fotka.Tam jsi opravdu překrásná :)
      Zatím,Bibi

      ReplyDelete
    10. Mám troje Converse tenisky a nosím je pořád. Jsou nesmrtelné :) Navíc tyto fotky jsou opravdu skvělé, energické, prostě boží. Jsi opravdu fotogenická a krásná. Jen tak dál :)

      ReplyDelete
    11. Mám úplně stejné conversky jako ty, za nic bych je nevyměnila!!
      Chci se jen zeptat - měla jsi taky takový problém je sehnat? V obchodech jsem je nikde neviděla, fakt vůbec nikde:D Takže jsem koukala na internetu a tam taky nikde nic, až pak jsem měla jednou to štěstí a našla jsem je, háček je v tom, že o dvě čísla větší, ale i tak jsem si je neodpustila a nelituju toho!:D :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Já měla spíš ten problém, že na mě pokukovaly z každého krámu xD Problém jsme měla taky s velikostí, ještě, že jsem si je neobjednala přes net, protože je mám o číslo menší, než všechny ostatní boty.

        Delete
    12. Super outfit! Na flitry teda moc nejsem, ale líbí se mi, že jsi to hodila do sportovního stylu a krásně jsi sladila detaily! A ty fotky jsou prostě boží!! Hlavně ta první!!:)

      Style by Eliza.

      ReplyDelete
    13. Strašně Ti to sekne Míšo :))) Seš hrozně krásná :)

      ReplyDelete
    14. Skvělý outfit, líbí se mi ta sportovně elegantní kombinace :) A ty fotky jsou skvělé, moc ti to tam sluší ! :))
      Coffee with milk and two sugars

      ReplyDelete
    15. Jsi strašně moc krásná Míšo! Fotky jsou geinální, tenisky a outfit též <3

      ReplyDelete
    16. perfektní fotky! jsi vážně nádherná :))
      a conversky jsou moje srdcovka.. před lety jsem měla černé, teď jsem si pořídila červené a až doslouží - chci taky bílé! :D

      ReplyDelete
    17. Blazer je úplně úžasnej a Conversky jsou neskutečně nesmrtelný boty! Všechno se mi dohromady líbí moc :-)

      ReplyDelete
    18. Jako vždy máš krásné fotky,outfit..no prostě všechno .)
      http://the-original-world.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    19. já si teď koupila vysoké bílé, takže za mě určitě conversky jo!:) jinak super outfit
      Once Upon a Time

      ReplyDelete
    20. Conversky mám troje a sú to moje najviac nosené topánky, fakt neviem o žiadnom type obuvi, ktorý by sa hodil ku všetkému tak ako oni :) A fotky sú nádherné, milujem takéto kontrasty.

      ReplyDelete
    21. Dokonalý fotky, fakt zírám :O :))
      Hrozně moc ti to sluší. Converse si pořídila kamarádka a po několika nošení se jí udělala v podrážce díra, dost mě to od koupi odradilo :/ doufám, že tobě budou sloužit dobře :)

      Angelika

      livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

      ReplyDelete
    22. Aww, já se spíš rozplývám nad rtěnkou a lakem na nehty.. Co je to prosím přesněji za odstíny? :)
      Nicca

      ReplyDelete
    23. Moc hezké fotky, číší z nich energie.

      http://missalexy.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    24. úžasné fotky :) conversky miluju :)

      ReplyDelete
    25. Kamila už má ten svoj "rukopis" takže som hneď tušila, že fotky budú od nej. a sú super, tie farby nádherné jarné!

      ReplyDelete
    26. Máš úžasnou barvu rtěnky..mohu se zeptat jaký je to odstín ? :)

      Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    27. Překrásné fotky, energie z nich přímo srší a mimoto ti to na nich ohromně sluší. Ta červená rtěnka k tomu perfektně pasuje.

      Radu - UltimateChic

      ReplyDelete
    28. Holky strašně vám děkuju za milé komentáře, jsem ráda, že se vám outfit líbí a možná i trošku inspiruje.) Rtěnka je od Rimmelu odstín 170, lak na nehty taktéž, odstín teď přesně nevím, ale je to ten rychloschnoucí za 49,-.)

      ReplyDelete
    29. Super, super! Jsi kráska! :)

      ReplyDelete
    30. Krásne fotky ! Je to celé fresh a príjemne sa na teba pozerá :)

      www.michaelakovalcikova.blogspot.com

      ReplyDelete
    31. souhlasím s tím, že se hodí ke všemu a nemusí být jen bílé jakékoliv converse se hodí ke všemu =)

      ReplyDelete
    32. Love Converse very much!! You look great!

      ReplyDelete
    33. Ty jo, ta rtěnka je boží!! A conversky taky, i když mně nesedí ty jejich velikosti.. tak jsem si zamilovala keds ;-) Tenisky jsou na léto prostě nej!

      ReplyDelete
    34. Jsi úžasná! Já vás prostě žeru :)

      ReplyDelete
    35. Wow, jsi nádherná :) a že já nikoho podobného nikdy nikde nepotkám.. :( :D

      ReplyDelete
    36. Paráda :) Mohla bych se zeptat, kde jsi ty Conversky koupila? :)) Díky, Markéta

      ReplyDelete
    37. Super, pěkné.
      Mohla bych se zeptat jakým objektivem byli fotografie foceny? moc děkuji. :))

      ReplyDelete

    popular posts