• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    BAMBI


    Přijdou vám kousky s oblíbenou pohádkovou postavou jako infantilnost? Já si moje nové šaty s Bambim naprosto zamilovala! Objednala jsem je z Persunmallu a jsem příjemně překvapená kvalitou materiálu (neopren) a střihu, sedí krásně a drží tvar. Jediné co bych mohla vytknout je délka šatů, na to, že mám velikost M jsou opravdu hodně krátké, ale s tím se dá u asijských e-shopů počítat. Jinak je považuju za megacute a aktuálně jako nejhezčí a nejveselejší kousek šatníku, podle toho vypadají i dnešní fotky;)
    Po delší době jsem vytáhla extravagantní brýle, které se podle mne skvěle hodí, barvu nehtů jsem sladila se vzorem na šatech, vyzkoušela novou kabelku z Manga, kterou jsme vám ukázaly v postu new in a vůbec poprvé mám na sobě lesklé mokasínky z Tally Weijl.
    Víkend jsem měla pestrý a o tom, jak jsem zvládla, nebo nezvládla sobotní závod vám povím v příštím postu, těšíte se?.)
    Napište mi co si myslíte o oblečení s motivy oblíbených animovaných postaviček. Ano, nebo ne?


    dress - Persunmall (buy here) | shoes - Tally Weijl | bag - Mango | sunglasses - ?

    Přijdou vám kousky s oblíbenou pohádkovou postavou jako infantilnost? Já si moje nové šaty s Bambim naprosto zamilovala! Objednala jsem je z Persunmallu a jsem příjemně překvapená kvalitou materiálu (neopren) a střihu, sedí krásně a drží tvar. Jediné co bych mohla vytknout je délka šatů, na to, že mám velikost M jsou opravdu hodně krátké, ale s tím se dá u asijských e-shopů počítat. Jinak je považuju za megacute a aktuálně jako nejhezčí a nejveselejší kousek šatníku, podle toho vypadají i dnešní fotky;)
    Po delší době jsem vytáhla extravagantní brýle, které se podle mne skvěle hodí, barvu nehtů jsem sladila se vzorem na šatech, vyzkoušela novou kabelku z Manga, kterou jsme vám ukázaly v postu new in a vůbec poprvé mám na sobě lesklé mokasínky z Tally Weijl.
    Víkend jsem měla pestrý a o tom, jak jsem zvládla, nebo nezvládla sobotní závod vám povím v příštím postu, těšíte se?.)
    Napište mi co si myslíte o oblečení s motivy oblíbených animovaných postaviček. Ano, nebo ne?


    dress - Persunmall (buy here) | shoes - Tally Weijl | bag - Mango | sunglasses - ?
    . 18 May 2014 .

    29 comments

    1. Moc pěkný outfit :) já celkově oblečení z pohádkovým potiskem nemusím, ale na někom vypadá roztomile :)

      ReplyDelete
    2. Vypadáš naprosto dokonale!!!!!

      www.klaranekulova.com

      ReplyDelete
    3. Tak to je naprosto bozi! Nadherny fotky, krasna ty a nejroztomilejsi saty, ktery si bajecne doladila doplnkama! Jsem z toho uplne vedle, musim si to jeste nekolikrat prohlidnout <3
      Dom by Dom

      ReplyDelete
    4. Infantilnost mi nevadí. Šaty jsou krásné, veselé a roztomilé. Navíc móda je hra, nemá žádná striktní pravidla, tak proč si takové šaty nepořídit, mě se líbí :)

      http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/famous-beauties-tatana-makarenko.html

      ReplyDelete
    5. To je krásne! :D Je pravda, že sú na veľkosť M dosť krátke, ale ešte je to v pohode :) A krásne si doladila detaily, veľmi sa mi to páči!

      ReplyDelete
    6. Krásne šaty, topánky, kabelka, a v neposlednom rade ty! :) veľmi chválim

      http://victorys-diary.blogspot.sk

      ReplyDelete
    7. ty fotky jsou perfektní a senzační brýle! <3

      ReplyDelete
    8. To je roztomiloučký! :) Dřív jsem měla trička jen s potiskem( šmouly, zvířata, atd...), ale už mě zase bere něco jiného (jen barvy nebo obyčejná černá).

      ReplyDelete
    9. strašně ti to sluší! akorát mně by vadilo, že je motiv napodobeninou Givenchy kolekce s Bambim :) nadruhou stranu jsou krásný a Givenchy drahý :D

      ReplyDelete
    10. Ty fotky jsou božské. Radost a hravost z nich přímo čiší. A tobě to samozřejmě moc sluší.

      Radu - UltimateChic

      ReplyDelete
    11. Jsou fakt svkvělý! :D Úžasně veselý :D
      DAwardrobes

      ReplyDelete
    12. Tobě to tak sluší! Úplná nádhera!! Tohle mě doopravdy okouzlilo.
      EJNET

      ReplyDelete
    13. Tak ty šaty musím mít taky :D !

      ReplyDelete
    14. první fotka, to je jako Alenka v Říši divů! :-D což k tomu looku úplně sedí, super :)

      www.freckledstyle.blogspot.cz

      ReplyDelete
    15. Moc sluší,já moc tyhle motivy nemusím,ale když se dobře sladí vypadají skvěle:))
      http://the-original-world.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    16. Míšo, máš nááádhernou postavu :)) A fotky jsou super a šaty jakbysmet!

      ReplyDelete
    17. Animované postavičky na šatech se mi sice nelíbí, ale musím říct, že tobě to hrozně moc sluší! A máš dokonalou postavu!:)

      ReplyDelete
    18. Jsou kratší, ale jinak super, super fotky a líbí se mi jak jsi sladila lak na nehty :-) Jinak já jedinou postavičku co nosím, je právě bambi na tričku :D

      ReplyDelete
    19. Tohle je nejvíc boží! Bambiho úplně zbožňuju a navíc chci ty tvoje skvělý nohy!(a vlasy taky:D)

      ReplyDelete
    20. Ty šaty jsou božíí !♥

      Zvu vás ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

      ReplyDelete
    21. hello,i am Poppy
      your fashion and beautiful catch my eyes here
      love your smile and all the photos you put here
      wanna be your chic friend,can i ?
      send my kiss first and waiting for your answer

      your lovely Poppy:
      http://me-poppy.blogspot.com/

      ReplyDelete
    22. Holky, vy jste skvělý! Úplně jsem si Váš blog zamilovala. Jen tak dál! <3

      ReplyDelete
    23. Nádhera, Bambiho miluju :-) stejně jako všechny disneyovské postavičky :-) Moc ti to sluší a líbí se mi sladěný detail barvy nehtů s Bambim :-)

      http://venusisdiary.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    24. nevím, jestli bych něco takového nosila, protože žádnou oblíbenou pohádkovou postavu nemám, ale na tobě to vypadá opravdu parádně :)

      ReplyDelete
    25. Ty si tak krasna! o.O Mne sa ten potisk paci, je to ine, crazy a kludne by som v tom vyrazila do ulic..ale asi s leginami :D (A fakt si asi najkrajsia model..teda ehm.. blogerka! uau!!:O)
      Peacock & Pineapples

      ReplyDelete

    popular posts