• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    FULL MIDI SKIRT


    Krásný zamilovaný den! Taky tak milujete první Máj? Pro mě rozhodně jeden z nejhezčích dní v roce. Kvetou stromy (letos tedy už ne), šeříky, je příjemně teplo a zamilované páry se projíždějí po Vltavě na šlapadlech. My byli s přítelem na snídani v Café Louvre, poté jsme hodinu běhali po Petříně a hledali rozkvetlou třešeň (kterou jsme nakonec našli) a pak se procházeli kouzelnými a mně naprosto neznámými zákoutími Malé Strany. A jak trávíte lásky čas Vy? :)
    Doufám že budete z fotek nadšeni stejně jako jsem já! A jsem zvědavá na názor na tuto sukni. Dvakrát mi ji vyprodali, takže to chvíli trvalo, než se zabydlela u mě ve skříni. Ale teď už nás nikdo jen tak nerozdělí a pasuju ji na nejkrásnější kousek mého šatníku!


    skirt - Asos (same HERE or HERE)| crop top - Mango | jacket - Pull&Bear | clutch - New Look | shoes - Mango | sunglasses - Lindex | bracelet - Aliexpress 

    photo by Kamila




    Krásný zamilovaný den! Taky tak milujete první Máj? Pro mě rozhodně jeden z nejhezčích dní v roce. Kvetou stromy (letos tedy už ne), šeříky, je příjemně teplo a zamilované páry se projíždějí po Vltavě na šlapadlech. My byli s přítelem na snídani v Café Louvre, poté jsme hodinu běhali po Petříně a hledali rozkvetlou třešeň (kterou jsme nakonec našli) a pak se procházeli kouzelnými a mně naprosto neznámými zákoutími Malé Strany. A jak trávíte lásky čas Vy? :)
    Doufám že budete z fotek nadšeni stejně jako jsem já! A jsem zvědavá na názor na tuto sukni. Dvakrát mi ji vyprodali, takže to chvíli trvalo, než se zabydlela u mě ve skříni. Ale teď už nás nikdo jen tak nerozdělí a pasuju ji na nejkrásnější kousek mého šatníku!


    skirt - Asos (same HERE or HERE)| crop top - Mango | jacket - Pull&Bear | clutch - New Look | shoes - Mango | sunglasses - Lindex | bracelet - Aliexpress 

    photo by Kamila



    . 1 May 2014 .

    58 comments

    1. Sukně je nádherná! :)

      ReplyDelete
    2. Ty fotky jsou nádherný! Sukně je úžasná. :)

      ReplyDelete
    3. Mně se moc líbí boty a křivák! Jsi nádherná <3
      Já trávím zamilovaný den sama a balím kufry :D

      ReplyDelete
    4. Nádherný fotky i sukně!

      ReplyDelete
    5. Miluju 1. Máj! Parádní sukně, super fotky, sluší ti to!:)

      www.stories-of-my-kitchen.blogspot.cz

      ReplyDelete
    6. Ta sukně je nádherná! A na tobě vypadá úplně božsky :)
      Já trávím dnešní den přípravami na maturitu, ach, jaká romantika :D

      ReplyDelete
    7. Tobě to tak moc sluší! :) já se na polibek pod třešní teprve chystám :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. Díky Johanko! Tak hodně štěstí při hledání, skoro všechno je už odkvetlý :D

        Delete
    8. Moc pěkný outfit a fotky. Ta kabelka je úžasná!

      ReplyDelete
    9. Woooow, to vypada bajecne zensky :) jsi uzasna! Nejvic nejlepsi je ta fotka kabelka-sukne-boty <3 a program si mela moc fajn!
      Dom by Dom

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ta je má druhá nejoblíbenější...hned po té první:) Děkuju Domi!

        Delete
    10. Sukně je překrásná, ale když zafouká vítr, tak bude platit asi jen jediná rada - pevně držet :) A psaníčko je velice nápaditý kousek, hezké.

      http://missalexy.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    11. sukně je překrásná :)) opravdu ti to moc sluší ;)

      ReplyDelete
    12. Nádherný outfit, ta sukně je božská!!! :)

      http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

      ReplyDelete
    13. nádherný outfit! :) totálne si ma potešila, už dlho som nevidela tak dobre oblčenú Češku :3
      + na prvej fotke vyzeráš ako Carrie Bradshaw vo filme Sex v meste :) :3 :*

      ReplyDelete
    14. Dokonalosť.

      ReplyDelete
    15. Nádhera! :O

      ReplyDelete
    16. Ta sukně je nejdokonalejší <3

      ReplyDelete
    17. ta první fotka je úplně úžasná! vážně moc ti to sluší :))

      ReplyDelete
    18. ta sukna aj cely look je krasny, mozes mi prosim ta napisat ake cislo si si objednavala tej sukne z Asosu, chcem si objednat cervenu len vaham nad velkostou. Bezne nosim 38, tak neviem ci bude stacit 10 alebo radsej 12. Vdaka

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ahoj, jsem ráda že inspiruji :) Sukni mám velikost 8 (S) a přes pas bych klidně snesla ještě o číslo menší (sukně normálně mívám XS), ale pak je trochu problém ji přetáhnout přes zadek. Takže pokud jsi širší přes boky nebálá bych se tý 12. A jestli máš po ruce nějakou švadlenu, tak zmenšit se dá vždycky ;)

        Delete
    19. waaaau, úžasná sukna! Prvá fotka je perfektná!

      ReplyDelete
    20. Česká Chiara Ferragni :)

      ReplyDelete
    21. wow, ta sukně je top :) vypadáš v ní skvěle :)

      ReplyDelete
    22. Nádherný nadčasový outfit!! Obdivuju lidi, co mají odvahu na crop top a midi.

      Style by Eliza.

      ReplyDelete
    23. no to je nádhera! ta sukně jde k tobě krásně :)

      ReplyDelete
    24. Tak jak tak čtu, prvního máje sis skvělě užila:-) my jsme s přítelem ještě pod žádnou třešní letos nebyli.. jelikož pomáhá rodičům rekonstruovat byt, tak si to vynahradíme večer, kdy si uděláme večerní procházku k nějaké te rozkvetlé třešni..do půlnoci času dost:-D

      ReplyDelete
    25. Sukně je vážně perfektní! :)

      ReplyDelete
    26. Such a stunning look! These shots are amazing, what a fab photographer! I wrote back about the river island sandals - thanks for commenting lovely :) xxx

      ReplyDelete
    27. Luxusní sukně! My teda žádnou rozkvetlou třešen už nenašli, tak posloužil nějaký jiný rozkvetlý strom, co už :)

      ReplyDelete
    28. Tak to je ta nejdokonalejší sukně, jakou jsem kdy viděla! <333

      ReplyDelete
    29. naprosto mi Tvoje kouzelnost vyrazila dech !

      ReplyDelete
    30. To je sukně mých snů! Je dokonalá! <3 Fotky jsou nádherné, opravdu krása! :-) A program jsi měla moc pěkný! :-)

      ReplyDelete
    31. Sukně je naprosto dokonalá!

      beprettybym.blogspot.cz

      ReplyDelete
    32. Holky moc vám děkuju za krásné komentáře! A přirovnávání k Chiare nebo Carrie :D Udělaly jste mi ohromnou radost a jsem ráda, že se vám outfit líbí:)

      ReplyDelete
    33. Krásná sukně a ta první fotka. <3

      ReplyDelete
    34. tak toto je úžasné /dostalo mě do kolen/ :)
      jinak, i já mám 1 Máj velmi rád, škoda že to letos nevyšlo moc s počasím...

      ReplyDelete
    35. sukně je opravdu ÚŽASNÁ! :) jsi kóča! ;) ohromě Ti to sluší a jsi velká inspirace! <3 a jinak holky - poslední dobou jsou ty outfity lepší a lepší! :))

      ReplyDelete
    36. Krása, krása, krása. Asi nejlepší outfit, co jsem u Tebe kdy viděla! A to psaníčko..? ♥♥♥

      ReplyDelete
    37. Vypadá to úplně nečesky a kočkovitě, takže paráda!

      ReplyDelete
    38. Nááádhera! Od hlavy po päty bezchybné! Ako z titulky Vogue :)

      ReplyDelete
    39. Ahoj, je ta sukně strečová v pase? Díky za odpověď :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ahoj, ano je :) Nemá žádné zapínaní, takže musí být.

        Delete
    40. Tento outfit je boží, nejvíce se mi líbí ta barva sukně, ta je nádherná!!! Máš dokonalou postavu, úplně závist :D.

      www.laleitr.blogspot.com

      ReplyDelete
    41. fotky jsou opravdu nádherné! :-)

      ReplyDelete
    42. Tak toto je uplne nejdokonalejsi!!! Muzu prosim pouzit jednu z fotek a dat ji k sobe na tumblr pro inspiraci? Samozrejme odreferencuju.

      ReplyDelete
    43. Ta sukně je dokonalá a tohle je jeden tvých nejlepší outfitů. Asi budu muset fakt zhubnout, protože ve 38 už prostě tenhle střih moc dobře nevypadá...:)

      ReplyDelete
    44. Úžasná sukňa! Prvá fotka je absolutne dokonalá :)

      http://margifashion.blogspot.com

      ReplyDelete
    45. superskvela sukne! nadherne fotky, vlastne, jako vzdy:-))))))
      check out if u have a minute www.fresh-vogue.blogspot.cz

      ReplyDelete
    46. Skvělé, skvělé, slkvělé... Miluju mintovou, a to psaníčko.... A první fotka je megga best!!!!

      ReplyDelete

    popular posts