• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    CROATIA


    Jak jste si již všimli z fb, nebo instagramu, začala jsem svoje prázdniny na dovolené v Chorvatsku. Je mi líto, že post přináším až takhle pozdě, ale musela jsem probrat mnoho fotek a už jsme měly připravené jiné články, tak se nezlobte.)

    Na dovolené jsem se samozřejmě měla naprosto skvěle, četla jsem knihy, relaxovala, jezdili jsme na člunu i vodních lyžích, pojídali dary moře, lehce sportovali, opalovali se, prošli všechna okolní města a významná místa, potápěli se... jednoduše jsme dělali samé příjemné věci, já se dozlatova opálila (opalovačky mě moc neba mimochodem) a všichni byli spokojeni. Tentokrát jsme nebydleli pod stanem, ale v apartmánu a když jsme nechodili do restaurací (což jsme každý den chodili), tak jsme si vařili sami.
    Co se mi z celé dovolené líbilo nejvíce jsou bezpodmínečně vodopády na řece Krka- Chorvatský NP. Navštívili jsme je při cestě domů, nachodily mraky kilometrů, viděli mraky vodopádů, jedli palačinky a koupali se do rozmočení.
    Shrnutí je to opravdu stručné, ale o to větší dostanete příval fotek, prostě vás nemůžu vyčerpat mnoha písmenky na začátku príspěvku, pak byste ho nedotáhli dokonce;)

    Užijte si post a napište mi jak si prázdniny užíváte vy, kam se chystáte a co vše už jste zvládli. Vaše M.

    PS: Za všechny fotky děkuju bráchovi (vím, že jsem byla chvilkama opravdu otravná xD) a svému Samsungu s4.)







    Jak jste si již všimli z fb, nebo instagramu, začala jsem svoje prázdniny na dovolené v Chorvatsku. Je mi líto, že post přináším až takhle pozdě, ale musela jsem probrat mnoho fotek a už jsme měly připravené jiné články, tak se nezlobte.)

    Na dovolené jsem se samozřejmě měla naprosto skvěle, četla jsem knihy, relaxovala, jezdili jsme na člunu i vodních lyžích, pojídali dary moře, lehce sportovali, opalovali se, prošli všechna okolní města a významná místa, potápěli se... jednoduše jsme dělali samé příjemné věci, já se dozlatova opálila (opalovačky mě moc neba mimochodem) a všichni byli spokojeni. Tentokrát jsme nebydleli pod stanem, ale v apartmánu a když jsme nechodili do restaurací (což jsme každý den chodili), tak jsme si vařili sami.
    Co se mi z celé dovolené líbilo nejvíce jsou bezpodmínečně vodopády na řece Krka- Chorvatský NP. Navštívili jsme je při cestě domů, nachodily mraky kilometrů, viděli mraky vodopádů, jedli palačinky a koupali se do rozmočení.
    Shrnutí je to opravdu stručné, ale o to větší dostanete příval fotek, prostě vás nemůžu vyčerpat mnoha písmenky na začátku príspěvku, pak byste ho nedotáhli dokonce;)

    Užijte si post a napište mi jak si prázdniny užíváte vy, kam se chystáte a co vše už jste zvládli. Vaše M.

    PS: Za všechny fotky děkuju bráchovi (vím, že jsem byla chvilkama opravdu otravná xD) a svému Samsungu s4.)






    . 17 Jul 2014 .

    37 comments

    1. Skvelé fotky. Máš telo bohyne :)

      http://www.margifashion.blogspot.com

      ReplyDelete
    2. Nádherný fotky! Máš naprosto boží postavu!!:))

      ReplyDelete
    3. Krásné fotky - takové bych také od moře chtěla mít - bohužel všude mám spláclé vlasy a vypadám jako nutela.
      Zajímalo by mě, co čteš za knihy. :)

      ReplyDelete
    4. prosim prosim, odkud mas slunecni bryle? bozi fotky btw!!:))

      ReplyDelete
    5. skvelé fotky! :) a máš úžasnú postavu!

      ReplyDelete
    6. Na Krka jsem taky byla a byla jsem z nich podobně nadšená. A ty podvodní fotky jsou boží!!! :D

      http://pragueinstyle.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    7. krasa :) neviem ci su krajsie tie funny podmorske fotky, alebo tie, kde si ako biela selma na strome :D

      ReplyDelete
    8. ty fotky pod vodou jsou úžasný! já jsem byla asi před třemi týdny v itálii a taky jsme jezdili na vodních lyžích, je to super :))

      ReplyDelete
    9. ta fotka v plavkách na stromě je dokonalá ! ♥

      Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

      ReplyDelete
    10. Jednodílné bílé plavky, krááása :)

      www.freckledstyle.blogspot.com

      ReplyDelete
    11. Achjo, já chci tvojí postavu. Zavírám článek a dám si dneska o pět kiláků na běhu víc.... :-(

      ReplyDelete
    12. Krásné fotografie... Respekt fotografovi :-D

      ReplyDelete
    13. Takhle chci taky vypadat v plavkách! :D :)

      ReplyDelete
    14. Nádherné fotky, máš boží postavu!

      http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    15. Nádherný fotky!! Nechceš udělat článek, jak se staráš o svoji postavu, jestli cvičíš, co jíš a podobně? Za tvé tělo bych zabíjela! :D :(

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, ale jestli máte zájem, tak bych se o tento článek mohla do budoucna určitě pokusit,)

        Delete
    16. Nádherné fotky :)) nebyly jste náhodou v Pakoštani? :)

      taste-of-the-style.blogspot.com

      ReplyDelete
      Replies
      1. Byli jsme ve vesničce jménem Grebaštica.)

        Delete
    17. Piata fotka odspodu nádherná <3 Odkiaľ máš tie plavky? :3

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ty bílé jsou z New Yorkeru a USA plavky jsou z fb e-shopu.)

        Delete
    18. Máš perfektní fotky z dovolené! A samé krásné plavky, hlavně ty bílé jednodílné :-)

      ReplyDelete
    19. Mas boziii posty :)) Jestli budes chtit,koukni na muj blog :) http://alexaginger.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    20. Krásné fotky, moc ti to sluší a Chorvatsko je báječné.

      ReplyDelete
    21. ahoj, možem sa spýtať na konkrétne miesto kde ste boli ? hladam nejaku inšpiráciu - teda miesto v chorvátsku najlepšie s takým ostrovom ako vidim v pozadi kam by sa dalo aj ísť si zaskákať a tak . dakujem :)) Kika

      ReplyDelete
    22. Ahoj, a co prosím čteš za knížky? Potřebovala bych inspiraci :-))) Moc díky

      ReplyDelete
      Replies
      1. Jako první jsem přečetla román Dlouhé stíny a rozečetla Hru o trůny a Staříka, který vyskočil z okna a zmizel.)

        Delete
      2. jé, paráda, to zní zajímavě. díky moc! :-)

        Delete
    23. Krása. Ta fotka na stromě (první z nich) nemá konkurenci. Bílé plavky na opáleném těle jsou nádherné. Jen jsem s nimi kdysi měla problém, velmi rychle zašly pískem. Nešlo to vůbec vyprat.

      ReplyDelete
    24. Tvoje postava je TOP! Super fotky:)

      ReplyDelete
    25. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    26. Woow! Ty fotky v bílém body <33 Ty nohy, klobouk, jako z časopisu!

      www.katerina-f.blogspot.cz

      ReplyDelete
    27. zamilovala jsem si tvoje tělo, co si budeme povídat :D jsi opravdu nádherná :)

      http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    28. nádherné fotky, Chorvátsko sa mi vždy páčilo rada by som tam zašla už na dovolenku aj ja:)
      Hello From the Edge

      ReplyDelete

    popular posts