• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    FOSSIL


    Tento outfit je naprosto jednoduchý a pohodový. Na co bych ale ráda upozornila, jsou moje nové hodinky! Pokukovala jsem po nějakých už delší dobu, dokonce jsem si asi před třemi měsíci objednala jedny zlaté Michael Kors, ale přišly s tolika vadami, že jsem je musela vrátit a na značku tak trochu zanevřela. Mezitím jsem zlatou téměř vyřadila ze šperkovnice a suverénně vítězí stříbrná v čele s mým Pandora unicornem,) 

    Minulý týden jsem měla zkoušku ze statistiky, tak co může být lepší příležitost ke koupi?! Hodinky jsem si samozřejmě nakonec objednala už před zkouškou, protože na mě červeně blikal nápis POSLEDNÍ KUS. Pak už bylo mou povinností pošéfovat kalkulačku a zkoušku zvládnout. Tak se i stalo a já a moje nové úžasné hodinky Fossil spolu již týden šťastně žijeme,)
    Jsem z nich jednoduše nadšená.

    A jak se líbí vám?.)



    handbag - Mango | skirt - Zara | watch - Fossil | shoes - Converse



    Tento outfit je naprosto jednoduchý a pohodový. Na co bych ale ráda upozornila, jsou moje nové hodinky! Pokukovala jsem po nějakých už delší dobu, dokonce jsem si asi před třemi měsíci objednala jedny zlaté Michael Kors, ale přišly s tolika vadami, že jsem je musela vrátit a na značku tak trochu zanevřela. Mezitím jsem zlatou téměř vyřadila ze šperkovnice a suverénně vítězí stříbrná v čele s mým Pandora unicornem,) 

    Minulý týden jsem měla zkoušku ze statistiky, tak co může být lepší příležitost ke koupi?! Hodinky jsem si samozřejmě nakonec objednala už před zkouškou, protože na mě červeně blikal nápis POSLEDNÍ KUS. Pak už bylo mou povinností pošéfovat kalkulačku a zkoušku zvládnout. Tak se i stalo a já a moje nové úžasné hodinky Fossil spolu již týden šťastně žijeme,)
    Jsem z nich jednoduše nadšená.

    A jak se líbí vám?.)



    handbag - Mango | skirt - Zara | watch - Fossil | shoes - Converse


    . 3 Sept 2014 .

    25 comments

    1. naprosto dokonalá sukně !! na modní peklo bych to raději nepřidala, ale to neznamená, že to není naprosto top ♥

      http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju.) Máš pravdu, že na MP by to byla asi sebevražda a mě stačilo jak jsem dostala za bílé pantofle z minulého postu xD Jsme prostě blogeríny a ty to v pekle nebudou mít nikdy jednoduchý

        Delete
    2. stříbrná Ti sluší, možná i víc než ta zlatá..a s Michaelem jsi mě překvapila, já s ním mám jen samé dobré zkušenosti, vlastním několik jeho hodinek a vada nikdy žádná nebyla :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju.) Tak snad jsme měla jen smůlu, možná si je příště radši osahám, než budu slepě nakupovat přes internet.)

        Delete
      2. Jo, nakupování těchto skvostů přes internet, stejně jako bot, je pokaždé riziko...:)

        Delete
    3. Od MK jsem si taky asi uz před 2 lety kupovala hodinky a přišly mi bez kamínků, které z nich vypadaly. Tak jsem reklamovala a zaměřila se na ty, jjednodušší bez ozdobnejch kravin a jsem s nima už velmi dlouho spokojena. Outfit je skvělý, moc se mi libi ta sukně :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuji.)
        Mě nefungovaly vnitřní ciferníky a u desítky jsem měla jen nulu a jednička mi tam lítala nahoru a dolů xD
        Objednala jsem je ze Slevomatu, chvíli jsem přemýšlela jestli to není nějaký fake, ale pak jsem nad tím mávla rukou. Byl to prostě nějaký vadný kus, ale na MK mi to prostě zkazilo chuť.)
        Doufám, že se mi rychle vrátí!

        Delete
    4. Replies
      1. Sukni jsem ulovila v Kodaní v Zaře asi za dvě stovky.)

        Delete
    5. Moc ti to sluší. Já taky hodinky od MK moc nemusím, ale spíš vzhledově, ale zatím jsem na ně slyšela jenom chválu. :)

      ReplyDelete
    6. gorgeous! love it <3
      suits you so well.
      all the best
      Maren Anita

      FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

      ReplyDelete
    7. cele je to mile prijemne a nositelne. Ide ti to .)

      www.donnaiveh.blogspot.com

      ReplyDelete
    8. Super nohy!

      www.katerina-f.blogspot.cz

      ReplyDelete
    9. moc pěkný outfit, takový jednoduchý styl mám nejradši :)

      ReplyDelete
    10. Jednoduchý, pohodový ako vravíš, ale hlavne krásny. :)

      ReplyDelete
    11. Tyhle hodinky se mi hrozně líbí a ta sukně je taky skvělá :)

      Lucieswlife

      ReplyDelete
    12. Taky se momentálně koukám po stříbrných hodinkách, zlato mi moc nesedí. Ty tvoje jsou super <3

      ReplyDelete
    13. Moc se mi líbí tenhle sporty chic look! Ta sukně vypadá dost zajímavě!:)

      http://sunstreetmonidesign.blogspot.com

      ReplyDelete
    14. Lovely clutch :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

      ReplyDelete
    15. Super obyčejný outfit! Vypadáš krásně:)

      ReplyDelete
    16. mega kombinácia a conversky <3

      ReplyDelete

    popular posts