• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    BLOGES MARKET - OUTFIT & VIDEO


    Fotky narychlo pořízené během Bloges Marketu. Na sobě mám  pohodlný outfit, který jsem v nouzi a narychlo skombinovala. Je jednoduchý a přesto mi jednotlivé kousky připadají zajímavé.  Mám radost z volných koženkových kalhot, nových kožených sliponů a klobouku, který jsem čirou náhodou potkala v Pimkie. Po podobném jsem už dlouhou dobu pokukovala, nejvíc se mi líbí barva a řetízky!
    No a dalším úlovkem je pytel od Alexandra Wanga, je to bohužel jediný kousek, který jsem ulovila, i když jsme měla zálusk hned na tři:( Tyhle batůžky teď nosím velice často, jsou lehké, prostorné a praktičtější než kabelky, prostě mě baví!
    Přikládáme ještě krátké video z Bloges Marketu, který byl mimochodem naprosto top! Moc děkujeme Blogeskám za zorganizování celé akce. A děkujeme samozřejmě i vám všem, kteří jste dorazili (bylo vás prý 480!) a zbavili nás spousty nechtěného oblečení:) Pokud chcete vidět jaká jsem modelka a Kristýna moderátorka, určitě zkoukněte i video od holek A cup od style tady!





    Fotky narychlo pořízené během Bloges Marketu. Na sobě mám  pohodlný outfit, který jsem v nouzi a narychlo skombinovala. Je jednoduchý a přesto mi jednotlivé kousky připadají zajímavé.  Mám radost z volných koženkových kalhot, nových kožených sliponů a klobouku, který jsem čirou náhodou potkala v Pimkie. Po podobném jsem už dlouhou dobu pokukovala, nejvíc se mi líbí barva a řetízky!
    No a dalším úlovkem je pytel od Alexandra Wanga, je to bohužel jediný kousek, který jsem ulovila, i když jsme měla zálusk hned na tři:( Tyhle batůžky teď nosím velice často, jsou lehké, prostorné a praktičtější než kabelky, prostě mě baví!
    Přikládáme ještě krátké video z Bloges Marketu, který byl mimochodem naprosto top! Moc děkujeme Blogeskám za zorganizování celé akce. A děkujeme samozřejmě i vám všem, kteří jste dorazili (bylo vás prý 480!) a zbavili nás spousty nechtěného oblečení:) Pokud chcete vidět jaká jsem modelka a Kristýna moderátorka, určitě zkoukněte i video od holek A cup od style tady!




    . 10 Nov 2014 .

    17 comments

    1. Moc krásný outfit :) Odkud jsou kalhoty, prosím?

      ReplyDelete
    2. Love this outfit... and a hat gives it a spacial touch :)

      Have a nice day ♥

      xoxo,
      Dragica | Blog| Instagram| Facebook

      ReplyDelete
    3. Moc díky za video :) Jinak super outfit. Kalhoty jsou skvělé a to obyčejné tričko k nim padne jako ulité :)

      Pleť políbená Karibikem

      ReplyDelete
    4. Děkuju holky! <3 Kalhoty jsou z Ann Christine.)

      ReplyDelete
    5. Replies
      1. Je to značka Bronx a jsou na Stilago.cz.)
        http://www.stilago.cz/fashion/zeny/boty-do-mesta-a-do-kancelare-137395/nizke-tenisky-137476/tenisky-cerna-12462722p

        Delete
    6. Veľmi krásny outfit! Tie nohavice su super a je to zaujímavé a jednoduché zároveň :)

      ReplyDelete
    7. Nohavice top!!!!! <3
      http://withgreywolf.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    8. Krásný kalhoty a klobouček je perfektní, taky je miluju, na podzim jsou nejlepší! :)
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    9. Ty kalhoty! Jsou super!

      fashion-lists.blogspot.com

      ReplyDelete
    10. Parádní kousky, parádní kombinace, parádní Wang! ;)
      Style by Eliza

      ReplyDelete
    11. In love with your pants and style! Alexander wang is so original!:)
      I also use his items for my looks.

      welcome to my blog too: beautymarklady.com

      ReplyDelete
    12. Loving the casual sportive look on you, the hat gives a nice touch. Stunning pics. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
      xox
      Lenya
      FashionDreams&Lifestyle

      ReplyDelete

    popular posts