• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    2014 FLASHBACK


    Konečně se mi podařilo vystřízlivět a dospat ze Silvestra (jasně že trochu přeháním :D) a jsem tu s novým článkem. Těch novoročních už jsem u ostatních blogerek pár přečetla. Vypadá to že všechny budou víc číst, cvičit, předělávat design, lépe organizovat svůj čas atd. Jó to my samozřejmě taky (:D). Ale obecně nemám předsevzetí ráda a žádné konkrétní si nedávám, takže takový článek nečekejte. Místo toho tu máme připomenutí toho, co jsme v roce 2014 nosily - to nejlepší z našich outfitů. Který je váš favorit?
    Úspěšný rok 2015 a málo módních přešlapů vám přejou vaše Blondes!:)







    Konečně se mi podařilo vystřízlivět a dospat ze Silvestra (jasně že trochu přeháním :D) a jsem tu s novým článkem. Těch novoročních už jsem u ostatních blogerek pár přečetla. Vypadá to že všechny budou víc číst, cvičit, předělávat design, lépe organizovat svůj čas atd. Jó to my samozřejmě taky (:D). Ale obecně nemám předsevzetí ráda a žádné konkrétní si nedávám, takže takový článek nečekejte. Místo toho tu máme připomenutí toho, co jsme v roce 2014 nosily - to nejlepší z našich outfitů. Který je váš favorit?
    Úspěšný rok 2015 a málo módních přešlapů vám přejou vaše Blondes!:)






    . 3 Jan 2015 .

    19 comments

    1. Dievčatá, nevidím ani jeden outfit, ktorý by sa mi nepáčil <3 Ste skvelé a veľa ďalších skvelých príspevkoch a veľa inšpirácie Vám prajem! :-)
      Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    2. Krásná rekapitulace, největší inspirací mi byla midi sukně, barevné letní vlásky a modrý pastelový svetřík :). Ty první dvě jsem chtěla sice vyzkoušet už dříve předtím, nicméně jste mě postrčily ;)

      ReplyDelete
    3. Super rekapitulace! Mate uzasny styl. Barevne jednoduchy, ale neskutecne zajimavy - textury, strihy. Fandim vam, a preju strmy blogovy rust v novem roce!

      ReplyDelete
    4. Holky, tohle je totální paráda, uplně jsem hltala každou fotku a připomínala si všechny ty boží outfity, co jsem u Vás celý rok obdivovala! Krásné ráno, krásky <3

      ReplyDelete
    5. Neviem sa vynadívať je ich toľko vela a všetky tak úžasne! Páči sa mi tá tyrkysová sukňa.:)

      ReplyDelete
    6. Libi se mi snad skoro vsechny, nejvice ten s podpatky, vzorovanymi kalhotami a bilu halenkou :) http://claudiasnewlife.blogspot.cz/?m=0

      ReplyDelete
    7. Super fotky :)) hrozně se mi líbí snad všechny brýle, co jsou na fotkách!:) Úžasná sbírka!
      One blondie life

      ReplyDelete
    8. Nádhera kočky! Moc mě bavíte :). Už se těším na další skvělé outfity v novém roce, protože i když ne všechny jsou můj šálek čaje, rozhodně to není nuda :).

      A samozřejmě přeji všechno nej nej nej do nového roku! :)

      ReplyDelete
    9. Pekné fotky, pekné outfity! :)

      Vladies

      ReplyDelete
    10. Máte skvělý styl, který je pro mě maximálně inspirativní! :) Jen tak dál, jste super :))

      Pieces of FRECKLED style

      ReplyDelete
    11. Odkud je, prosím, ta baby blue šifonová sukně? :)) Díky

      ReplyDelete
      Replies
      1. Je z Primarku, ale kupovaná už v létě:)

        Delete
    12. Skvělé shrnutí! Váš styl prostě nemá chybu. Není to přeplácané a je to krásné.

      http://behealthy-befit-now.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    13. Jednoduše nádhera!:-) Neskutečná inspirace, děkuju!:-)

      ReplyDelete
    14. Holky moc děkujeme za krásné komentáře. Je vážně super číst, že vás inspirujeme a k nějakým kombinacím i popostrčíme a doufáme, že tomu tak bude i tento rok:) Díky!

      ReplyDelete
    15. Spousta krásných modelů. Také vám přeji krásný rok 2015.

      ReplyDelete
    16. Vy jste prostě super holky <3 :-)

      ReplyDelete
    17. Nádhera! Fotky, outfity, oblečení, vy.. <3 Jste úžasné holky!

      http://assecondmoments.blogspot.cz/2015/01/simplicity.html

      ReplyDelete

    popular posts